VoIP software en apps
CRM & ERP Koppeling
- Koppeling met ruim 350 CRM en ERP software pakketten.
- Verhoogt de klantgerichtheid en hiermee uw klanttevredenheid.
Vast-Mobiel integratie
- Verbeter de bereikbaarheid van uw organistie.
- Maak werken vanaf iedere locatie mogelijk.
- Vaste telefoon functies ook op uw mobiel.
I AM Totaalcommunicatie
- Één app voor computer, tablet en mobiel.
- (Beeld-)bellen, chatten, vergaderen, beschikbaarheid, samenwerken en scherm delen.
Computer integratie
- Klik en bel vanaf webpagina's en vanuit programma's.
- Beschikbaarheid en gespreksgeschiedenis zien.
- Ideaal voor een kleine receptie.
Receptie software
- Gesprekken en wachtrijen beheren.
- Locatie onafhankelijk, software werkt op ieder device met een internetverbinding en een browser.
Callcenter software
- Gespreksverdeling op basis van skills, wachttijden of prioriteiten.
- Software werkt op ieder device met een internetverbinding en een browser.
Meer handige VoIP mogelijkheden
Altijd bereikbaar
- Bij storing aan de internetverbinding blijft uw organisatie evengoed bereikbaar.
- Bij internetstoring kan automatisch worden doorgeschakeld naar een ander (mobiel) telefoonnummer.
- Bij internetstoring automatisch inkomende gesprekken verplaatsen naar een andere vestiging.
- Bij internetstoring automatisch doorschakelen naar meerdere interne en/of externe (mobiele) telefoonnummers tegelijk.
- Wanneer de internetverbinding is hersteld, volgt onze centrale automatisch weer de reguliere routes.
- Klanten merken in de praktijk niets van een internetstoring aan uw kant.
- De servers waarop onze VoIP software draait zijn drievoudig uitgevoerd en staan op 3 fysiek andere locaties.
- Wij garanderen een up-time van onze VoIP diensten van meer dan 99%.
Wachtrij
- Wachtrijen tot een maximale grootte van ruim 500 wachtenden.
- Welkomst boodschap bij het binnenkomen van een wachtrij.
- Laat verschillende (commerciële) berichten horen tijdens het wachten.
- Mogelijkheid tot het laten horen van positie in de wachtrij of de resterende wachttijd.
- Tijdens het wachten kan uw organisatie wachtmuziek laten horen aan de wachtenden.
- Een gesprek dat te lang in de wacht heeft gezeten doorverbinden naar een voicemail of ieder ander gewenst telefoonnummer.
- Medewerkers kunnen zichzelf aan of afmelden voor verschillende wachtrijen.
- Gesprekken automatisch sturen naar medewerkers met de meeste kennis.
- Medewerkers na een gesprek uit de wachtrij de mogelijkheid geven om een en ander af te handelen alvorens een nieuw gesprek wordt aangeboden.
- Van iedere wachtrij kunnen allerlei verschillende rapportages worden opgevraagd.
- Als aanvulling op de wachtrij functionaliteit kan gebruik gemaakt worden van onze Callcenter software.
- Organisaties kunnen gebruik maken van meer dan één wachtrij per organisatie.
- Wachtrijen kunnen gekoppeld worden aan zowel externe als interne telefoonnummers.
- Ook mobiele telefoon gebruikers kunnen deelnemen aan één of meer wachtrijen.
Flexplek
- Werken en optimaal bereikbaar zijn vanaf iedere flexwerkplek met het eigen interne en eventueel externe telefoonnummer.
- Na inloggen op een hiervoor geschikt telefoontoestel met een gebruikersnaam en wachtwoord, wordt dit uw persoonlijke toestel.
- Bij het inloggen op een ander toestel wordt u automatisch uitgelogd op het toestel waarop u nog ingelogd was.
- Al uw gebruikersinstellingen worden bij het inloggen opgehaald uit de telefooncentrale in de cloud.
- Ultieme flexibiliteit met vaste telefoontoestellen.
Telefonisch vergaderen
- Locatie onafhankelijk telefonisch vergaderen.
- Vergaderen met 2 of meer collega’s en/of deelnemers van buiten de eigen organisatie.
- Vergaderen met beeld en/of geluid.
- Tijdens het vergaderen de mogelijkheid om het bureaublad te delen.
- Ook deelnemers van buiten de eigen organisatie aan de (video-)vergadering toevoegen.
- Deel uw bureaublad met deelnemers van buiten de organisatie.
- Andere interne of externe deelnemers kunnen hun bureaublad met u delen.
- Deelnemen aan vergaderingen met “vaste” telefoon, computer, tablet of smartphone.
- Ultieme flexibiliteit.
- Verhoogt de efficiency binnen uw organisatie.
- Bespaar tijd en geld.
- Sta niet meer in de file onderweg naar een vergadering en spaar het milieu.
Oproep overname
- Neem eenvoudig de telefoon op van een collega die zijn plek even heeft verlaten.
- Mogelijkheid om verschillende overname groepen te maken (verkoop, administratie en bijvoorbeeld support).
- Opname van een gesprek door *97 te bellen met uw eigen telefoon.
- Neem een gesprek op door te drukken op een sneltoets op hiervoor geschikte telefoon toestellen.
- Ook mobiele telefoon gebruikers kunnen gesprekken van collega’s overnemen.
Kantoor op afstand
- Ideaal voor medewerkers die vanaf een andere locatie dan kantoor moeten kunnen werken.
- Met ‘Kantoor op afstand’ kan gebruik gemaakt worden van iedere “vaste” of mobiele telefoon.
- Gebruikers van ‘Kantoor op afstand’ maken met eigen devices geen kosten voor bellen of gebeld worden.
- Zeer flexibele oplossing voor medewerkers die geen mobiele telefoon van uw organisatie hebben.
- Op afstand, middels een app, volledige kantoor toestel functionaliteiten (doorverbinden met of zonder ruggespraak).
- Vanaf iedere locatie deelnemen aan verschillende wachtrijen.
- Bij gebruik maken van ‘Kantoor op afstand’ staat het kantoortoestel van de medewerker automatisch op stil.
- Vanaf iedere locatie uitbellen met het eigen zakelijke “vaste” telefoonnummer.
- Door het gebruik van ‘Kantoor op afstand’ neemt de telefonische druk op kantoor tijdens thuiswerkende collega’s niet toe.
- Eenvoudig schakelen tussen ‘Kantoor op afstand’ en kantoortoestel.
- Collega’s en afdelingen kunnen middels verkorte kiesnummers op dezelfde manier als op kantoor worden gebeld.
- Verhoogt de efficiency van uw organisatie.
- Voorkomt onnodig in de file staan en spaart het milieu.
Gelijktijdig rinkelen
- Ideaal voor medewerkers die vaak niet op hun eigen werkplek aanwezig zijn.
- ‘Gelijktijdig rinkelen’ kan worden gebruikt in combinatie met zowel interne als externe telefoonnummers.
- Kan prima gebruikt worden voor bijvoorbeeld een privé mobiel nummer van een medewerker.
- Mogelijkheid om tot wel 10 interne of externe telefoonnummers te koppelen aan één gebruiker.
- Eventuele gesprekskosten die voortvloeien uit het gebruik van ‘Gelijktijdig rinkelen’ zijn voor rekening van de organisatie.
- Mogelijkheid tot afspelen van een bericht voordat het gesprek wordt aangeboden op een ‘Gelijktijdig rinkelen’ telefoonnummer.
- Indien de gebruiker reeds in gesprek is kan gekozen worden of een tweede gesprek wel of niet wordt aangeboden.
- Via een tijdschema is in te stellen wanneer gesprekken wel of juist niet op aangegeven ‘Gelijktijdig rinkelen’ telefoonnummers moet worden aangeboden.
- Tijdschema’s zijn op te geven voor hele dagen of dagdelen.
- Eventueel kan ook een vakantieschema worden opgegeven.
- Aangeven of alle, specifieke of anonieme telefoonnummers van inkomende gesprekken moeten worden aangeboden aan de ‘Gelijktijdig rinkelen’ nummers.
Selectief doorschakelen
- ‘Selectief doorschakelen’ kan worden gebruikt om automatisch bepaalde mensen binnen uw organisatie “telefoondienst” te geven.
- Ook handig wanneer u op vaste dagen of dagdelen in de week op een andere locatie werkt of onderweg bent.
- Doorschakelen naar een specifiek telefoonnummer op basis van tijdschema’s voor hele dagen of dagdelen.
- Schakel door naar een specifiek telefoonnummer op basis van een vakantie/feestdagen rooster.
- Inkomende oproepen wel of niet doorschakelen bij alle, specifieke of anonieme telefoonnummers.
- Op basis van tijdschema’s of vakantie/feestdagen roosters niet doorschakelen.
- Aangeven voor welke externe telefoonnummers van uw organisatie ‘Selectief doorschakelen’ wel of niet moet worden gebruikt.
Meeluisteren
- Gebruik onze ‘Meeluisteren’ functie voor bijvoorbeeld trainingsdoeleinden van nieuwe medewerkers.
- Mogelijkheid om via een *code automatisch met een volgende gesprek van een medewerker mee te luisteren.
- Het is ook mogelijk om in te breken op een lopend gesprek, dit gesprek wordt op dat moment een driegesprek.
- Het is dus mogelijk om alleen “stil” mee te luisteren of in te breken en actief aan een gesprek deel te nemen.
Multicentrale
- Een ‘Multicentrale’ is de ideale oplossing voor organisaties met meerdere vestigingen.
- Ook kan een ‘Multicentrale’ prima gebruikt worden voor organisaties met meerdere dochter organisaties.
- Iedere organisatie een eigen organisatievoicemail met eigen tijd- en vakantie-/feestdagen schema.
- Iedere organisatie kan gebruik maken van een eigen nummerplan.
- Individuele medewerkers en afdelingen kunnen eenvoudig doorverbinden binnen de totale organisatie.
- Bij storing aan bijvoorbeeld één internetverbinding bij één dochter organisatie kan een andere dochter organisatie automatisch het inkomende telefoonverkeer waarnemen.
- Tevens is het mogelijk bij het in gesprek zijn van een afdeling op de ene dochter organisatie een afdeling op een andere dochtersorganisatie te laten meerinkelen.
- Een ‘Multicentrale’ biedt de mogelijkheid om één organisatiebrede centrale receptie in te richten.
- Met een ‘Multicentrale’ is het mogelijk de status van alle medewerkers organisatiebreed te bekijken.
- Bij een ‘Multicentrale’ is het mogelijk om per aangesloten organisatie een aparte factuur van gemaakte telefoonkosten en licenties te krijgen.
- Bij gebruik maken van een ‘Multicentrale’ kunnen latere dochterorganisaties of vestigingen worden toegevoegd of verwijderd.
Gespreksopname
- Ideaal voor trainingsdoeleinden.
- Kan ook goed gebruikt worden voor juridische doeleinden.
- Geen eigen opname hard- en/of software nodig.
- Mogelijkheid om gesprekken van “vaste” en mobiele telefoons op te nemen.
- Gesprekken altijd opnemen en opslaan, achteraf bepalen of moet worden opgeslagen, opname op afroep en opnemen met de mogelijkheid tot pauzeren.
- Opgenomen gesprekken kunnen tot wel 365 dagen in de beveiligde omgeving worden opgeslagen.
- Gesprekken kunnen ook worden gedownload.
- Voor het zoeken binnen alle gemaakte opnamen kan gebruik gemaakt worden van uitgebreide filter mogelijkheden.
- Alle opnames worden opgeslagen in een beveiligde omgeving.
- Alle opgenomen gesprekken zijn terug te vinden via een beveiligde webportal.
- De webportal kan worden benaderd met ieder device met een internetverbinding en een webbrowser.
- De servers waarop de gesprekken worden opgenomen staan in Nederland.
Bel ons nu
- Verlaag de drempel om contact met uw organisatie op te nemen.
- Voeg een “Bel ons nu” knop toe op de website van uw organisatie.
- Zet een “Bel ons nu” link of button in uw e-mail handtekening.
- (Potentiële) klanten hoeven na het klikken alleen maar het eigen nummer in te geven en op “Bel ons nu” te klikken.
Meest gebruikte VoIP mogelijkheden
Nachtschakeling
- Doorschakelen naar bedrijfsvoicemail of ander willekeurig nummer.
- Meerdere schema's per dag mogelijk.
- Vakantie en/of feestdagen rooster.
- Aan / Uit / Op tijdschema.
Conferentiegesprek
- Conferentiegesprek met 3 of meer personen.
- Locatie onafhankelijk.
- Tijdbesparend voor een decentraal snel overleg.
- Conferentie gesprek opzetten met willekeurige nummers.
Voicemail
- Voicemailberichten ontvangen per e-mail.
- Nummerweergave in onderwerp e-mail.
- Voicemailberichten doorsturen naar willekeurige e-mailadressen
Doorschakelen
- Doorschakelen na zelf in te stellen wachttijd.
- Doorschakelen bij in gesprek.
- Doorschakelen bij geen internet.
- Doorschakelen bij bezet of onbereikbaar.
Doorverbinden
- Doorverbinden met of zonder ruggespraak.
- Doorverbinden naar ieder gewenst telefoonnummer.
Nummerweergave
- Nummerweergave bij inkomende oproepen.
- Naamweergave bij inkomende oproepen.
- Naamweergave van belgroepen.
Wachtstand
- Wachtstand met of zonder wachtmuziek.
- Wachtstand tijdens doorverbinden met ruggespraak.
- Parkeren gesprekken voor bepaalde tijd.
Keuzemenu
- Enkel of meerlaags keuzemenu.
- Tot wel 12 mogelijkheden per keuzemenu laag.
- Apart keuzemenu voor binnen en buiten werktijd.
Wachtmuziek
- Zelf te kiezen wachtmuziek.
- Iedere afdeling eigen wachtmuziek.
- Informatieve tekst i.p.v. wachtmuziek.
Belgroepen
- Extern en/of intern nummer koppelen aan een groep gebruikers.
- Gebruikers gelijktijdig, in vaste volgorde of op basis van gesprekshistorie benaderen.
- Eenvoudig gebruikers verwijderen of toevoegen.
Wisselgesprek
- Een tweede of derde gesprek aannemen tijdens een gesprek.
- Eenvoudig wisselen tussen verschillende gesprekken.
- Deelnemers wisselgesprek met elkaar doorverbinden.
Niet storen
- Schakel "Niet storen" eenvoudig in of uit.
- Schakel inkomende oproepen tijdens "Niet storen" eenvoudig door naar een collega, afdeling of voicemail.
- Collega's kunnen eenvoudig uw huidige status bekijken.
Meest gebruikte VoIP mogelijkheden
Nachtschakeling
- Doorschakelen naar bedrijfsvoicemail of ander willekeurig nummer.
- Meerdere schema's per dag mogelijk.
- Vakantie en/of feestdagen rooster.
- Aan / Uit / Op tijdschema.
Wachtstand
- Wachtstand met of zonder wachtmuziek.
- Wachtstand tijdens doorverbinden met ruggespraak.
- Parkeren gesprekken voor bepaalde tijd.
Conferentiegesprek
- Conferentiegesprek met 3 of meer personen.
- Locatie onafhankelijk.
- Tijdbesparend voor een decentraal snel overleg.
- Conferentie gesprek opzetten met willekeurige nummers.
Keuzemenu
- Enkel of meerlaags keuzemenu.
- Tot wel 12 mogelijkheden per keuzemenu laag.
- Apart keuzemenu voor binnen en buiten werktijd.
Voicemail
- Voicemailberichten ontvangen per e-mail.
- Nummerweergave in onderwerp e-mail.
- Voicemailberichten doorsturen naar willekeurige e-mailadressen
Wachtmuziek
- Zelf te kiezen wachtmuziek.
- Iedere afdeling eigen wachtmuziek.
- Informatieve tekst i.p.v. wachtmuziek.
Doorschakelen
- Doorschakelen na zelf in te stellen wachttijd.
- Doorschakelen bij in gesprek.
- Doorschakelen bij geen internet.
- Doorschakelen bij bezet of onbereikbaar.
Belgroepen
- Extern en/of intern nummer koppelen aan een groep gebruikers.
- Gebruikers gelijktijdig, in vaste volgorde of op basis van gesprekshistorie benaderen.
- Eenvoudig gebruikers verwijderen of toevoegen.
Doorverbinden
- Doorverbinden met of zonder ruggespraak.
- Doorverbinden naar ieder gewenst telefoonnummer.
Wisselgesprek
- Een tweede of derde gesprek aannemen tijdens een gesprek.
- Eenvoudig wisselen tussen verschillende gesprekken.
- Deelnemers wisselgesprek met elkaar doorverbinden.
Nummerweergave
- Nummerweergave bij inkomende oproepen.
- Naamweergave bij inkomende oproepen.
- Naamweergave van belgroepen.
Niet storen
- Schakel "Niet storen" eenvoudig in of uit.
- Schakel inkomende oproepen tijdens "Niet storen" eenvoudig door naar een collega, afdeling of voicemail.
- Collega's kunnen eenvoudig uw huidige status bekijken.
Onze bedrijfsgegevens: