VoIP mogelijkheden

Sta niet meer in de file en spaar het milieu!

Rinqel biedt dé mogelijkheden!

Begin de dag met koffie in plaats van file!

Rinqel biedt dé mogelijkheden!

Ga flexibel werken vanaf iedere locatie!

Rinqel biedt dé mogelijkheden!

Werk vanaf iedere locatie met ieder device!

Rinqel biedt dé mogelijkheden!

Slider

VoIP software en apps

CRM & ERP Koppeling

  • Koppeling met ruim 350 CRM en ERP software pakketten.
  • Verhoogt de klantgerichtheid en hiermee uw klanttevredenheid.
Meer info

Vast-Mobiel integratie

  • Verbeter de bereikbaarheid van uw organistie.
  • Maak werken vanaf iedere locatie mogelijk.
  • Vaste telefoon functies ook op uw mobiel.
Meer info

I AM Totaalcommunicatie

  • Één app voor computer, tablet en mobiel.
  • (Beeld-)bellen, chatten, vergaderen, beschikbaarheid, samenwerken en scherm delen.
Meer info

Computer integratie

  • Klik en bel vanaf webpagina's en vanuit programma's.
  • Beschikbaarheid en gespreksgeschiedenis zien.
  • Ideaal voor een kleine receptie.
Meer info

Receptie software

  • Gesprekken en wachtrijen beheren.
  • Locatie onafhankelijk, software werkt op ieder device met een internetverbinding en een browser.
Meer info

Callcenter software

  • Gespreksverdeling op basis van skills, wachttijden of prioriteiten.
  • Software werkt op ieder device met een internetverbinding en een browser.
Meer info
Meer handige VoIP mogelijkheden
  • Bij storing aan de internetverbinding blijft uw organisatie evengoed bereikbaar.
  • Bij internetstoring kan automatisch worden doorgeschakeld naar een ander (mobiel) telefoonnummer.
  • Bij internetstoring automatisch inkomende gesprekken verplaatsen naar een andere vestiging.
  • Bij internetstoring automatisch doorschakelen naar meerdere interne en/of externe (mobiele) telefoonnummers tegelijk.
  • Wanneer de internetverbinding is hersteld, volgt onze centrale automatisch weer de reguliere routes.
  • Klanten merken in de praktijk niets van een internetstoring aan uw kant.
  • De servers waarop onze VoIP software draait zijn drievoudig uitgevoerd en staan op 3 fysiek andere locaties.
  • Wij garanderen een up-time van onze VoIP diensten van meer dan 99%.
  • Wachtrijen tot een maximale grootte van ruim 500 wachtenden.
  • Welkomst boodschap bij het binnenkomen van een wachtrij.
  • Laat verschillende (commerciële) berichten horen tijdens het wachten.
  • Mogelijkheid tot het laten horen van positie in de wachtrij of de resterende wachttijd.
  • Tijdens het wachten kan uw organisatie wachtmuziek laten horen aan de wachtenden.
  • Een gesprek dat te lang in de wacht heeft gezeten doorverbinden naar een voicemail of ieder ander gewenst telefoonnummer.
  • Medewerkers kunnen zichzelf aan of afmelden voor verschillende wachtrijen.
  • Gesprekken automatisch sturen naar medewerkers met de meeste kennis.
  • Medewerkers na een gesprek uit de wachtrij de mogelijkheid geven om een en ander af te handelen alvorens een nieuw gesprek wordt aangeboden.
  • Van iedere wachtrij kunnen allerlei verschillende rapportages worden opgevraagd.
  • Als aanvulling op de wachtrij functionaliteit kan gebruik gemaakt worden van onze Callcenter software.
  • Organisaties kunnen gebruik maken van meer dan één wachtrij per organisatie.
  • Wachtrijen kunnen gekoppeld worden aan zowel externe als interne telefoonnummers.
  • Ook mobiele telefoon gebruikers kunnen deelnemen aan één of meer wachtrijen.
  • Werken en optimaal bereikbaar zijn vanaf iedere flexwerkplek met het eigen interne en eventueel externe telefoonnummer.
  • Na inloggen op een hiervoor geschikt telefoontoestel met een gebruikersnaam en wachtwoord, wordt dit uw persoonlijke toestel.
  • Bij het inloggen op een ander toestel wordt u automatisch uitgelogd op het toestel waarop u nog ingelogd was.
  • Al uw gebruikersinstellingen worden bij het inloggen opgehaald uit de telefooncentrale in de cloud.
  • Ultieme flexibiliteit met vaste telefoontoestellen.
  • Locatie onafhankelijk telefonisch vergaderen.
  • Vergaderen met 2 of meer collega’s en/of deelnemers van buiten de eigen organisatie.
  • Vergaderen met beeld en/of geluid.
  • Tijdens het vergaderen de mogelijkheid om het bureaublad te delen.
  • Ook deelnemers van buiten de eigen organisatie aan de (video-)vergadering toevoegen.
  • Deel uw bureaublad met deelnemers van buiten de organisatie.
  • Andere interne of externe deelnemers kunnen hun bureaublad met u delen.
  • Deelnemen aan vergaderingen met “vaste” telefoon, computer, tablet of smartphone.
  •  Ultieme flexibiliteit.
  • Verhoogt de efficiency binnen uw organisatie.
  • Bespaar tijd en geld.
  • Sta niet meer in de file onderweg naar een vergadering en spaar het milieu.
  • Neem eenvoudig de telefoon op van een collega die zijn plek even heeft verlaten.
  • Mogelijkheid om verschillende overname groepen te maken (verkoop, administratie en bijvoorbeeld support).
  • Opname van een gesprek door *97 te bellen met uw eigen telefoon.
  • Neem een gesprek op door te drukken op een sneltoets op hiervoor geschikte telefoon toestellen.
  • Ook mobiele telefoon gebruikers kunnen gesprekken van collega’s overnemen.
  • Ideaal voor medewerkers die vanaf een andere locatie dan kantoor moeten kunnen werken.
  • Met ‘Kantoor op afstand’ kan gebruik gemaakt worden van iedere “vaste” of mobiele telefoon.
  • Gebruikers van ‘Kantoor op afstand’ maken met eigen devices geen kosten voor bellen of gebeld worden.
  • Zeer flexibele oplossing voor medewerkers die geen mobiele telefoon van uw organisatie hebben.
  • Op afstand, middels een app, volledige kantoor toestel functionaliteiten (doorverbinden met of zonder ruggespraak).
  • Vanaf iedere locatie deelnemen aan verschillende wachtrijen.
  • Bij gebruik maken van ‘Kantoor op afstand’ staat het kantoortoestel van de medewerker automatisch op stil.
  • Vanaf iedere locatie uitbellen met het eigen zakelijke “vaste” telefoonnummer.
  • Door het gebruik van ‘Kantoor op afstand’ neemt de telefonische druk op kantoor tijdens thuiswerkende collega’s niet toe.
  • Eenvoudig schakelen tussen ‘Kantoor op afstand’ en kantoortoestel.
  • Collega’s en afdelingen kunnen middels verkorte kiesnummers op dezelfde manier als op kantoor worden gebeld.
  • Verhoogt de efficiency van uw organisatie.
  • Voorkomt onnodig in de file staan en spaart het milieu.
  • Ideaal voor medewerkers die vaak niet op hun eigen werkplek aanwezig zijn.
  • ‘Gelijktijdig rinkelen’ kan worden gebruikt in combinatie met zowel interne als externe telefoonnummers.
  • Kan prima gebruikt worden voor bijvoorbeeld een privé mobiel nummer van een medewerker.
  • Mogelijkheid om tot wel 10 interne of externe telefoonnummers te koppelen aan één gebruiker.
  • Eventuele gesprekskosten die voortvloeien uit het gebruik van ‘Gelijktijdig rinkelen’ zijn voor rekening van de organisatie.
  • Mogelijkheid tot afspelen van een bericht voordat het gesprek wordt aangeboden op een ‘Gelijktijdig rinkelen’ telefoonnummer.
  • Indien de gebruiker reeds in gesprek is kan gekozen worden of een tweede gesprek wel of niet wordt aangeboden.
  • Via een tijdschema is in te stellen wanneer gesprekken wel of juist niet op aangegeven ‘Gelijktijdig rinkelen’ telefoonnummers moet worden aangeboden.
  • Tijdschema’s zijn op te geven voor hele dagen of dagdelen.
  • Eventueel kan ook een vakantieschema worden opgegeven.
  • Aangeven of alle, specifieke of anonieme telefoonnummers van inkomende gesprekken moeten worden aangeboden aan de ‘Gelijktijdig rinkelen’ nummers.
  • ‘Selectief doorschakelen’ kan worden gebruikt om automatisch bepaalde mensen binnen uw organisatie “telefoondienst” te geven.
  • Ook handig wanneer u op vaste dagen of dagdelen in de week op een andere locatie werkt of onderweg bent.
  • Doorschakelen naar een specifiek telefoonnummer op basis van tijdschema’s voor hele dagen of dagdelen.
  • Schakel door naar een specifiek telefoonnummer  op basis van een vakantie/feestdagen rooster.
  • Inkomende oproepen wel of niet doorschakelen bij alle, specifieke of anonieme telefoonnummers.
  • Op basis van tijdschema’s of vakantie/feestdagen roosters niet doorschakelen.
  • Aangeven voor welke externe telefoonnummers van uw organisatie ‘Selectief doorschakelen’ wel of niet moet worden gebruikt.
  • Gebruik onze ‘Meeluisteren’ functie voor bijvoorbeeld trainingsdoeleinden van nieuwe medewerkers.
  • Mogelijkheid om via een *code automatisch met een volgende gesprek van een medewerker mee te luisteren.
  • Het is ook mogelijk om in te breken op een lopend gesprek, dit gesprek wordt op dat moment een driegesprek.
  • Het is dus mogelijk om alleen “stil” mee te luisteren of in te breken en actief aan een gesprek deel te nemen.
  • Een  ‘Multicentrale’ is de ideale oplossing voor organisaties met meerdere vestigingen.
  • Ook kan een ‘Multicentrale’ prima gebruikt worden voor organisaties met meerdere dochter organisaties.
  • Iedere organisatie een eigen organisatievoicemail met eigen tijd- en vakantie-/feestdagen schema.
  • Iedere organisatie kan gebruik maken van een eigen nummerplan.
  • Individuele medewerkers en afdelingen kunnen eenvoudig doorverbinden binnen de totale organisatie.
  • Bij storing aan bijvoorbeeld één internetverbinding bij één dochter organisatie kan een andere dochter organisatie automatisch het inkomende telefoonverkeer waarnemen.
  • Tevens is het mogelijk bij het in gesprek zijn van een afdeling op de ene dochter organisatie een afdeling op een andere dochtersorganisatie te laten meerinkelen.
  • Een ‘Multicentrale’ biedt de mogelijkheid om één organisatiebrede centrale receptie in te richten.
  • Met een ‘Multicentrale’ is het mogelijk de status van alle medewerkers organisatiebreed te bekijken.
  • Bij een ‘Multicentrale’ is het mogelijk om per aangesloten organisatie een aparte factuur van gemaakte telefoonkosten en licenties te krijgen.
  • Bij gebruik maken van een ‘Multicentrale’ kunnen latere dochterorganisaties of vestigingen worden toegevoegd of verwijderd.
  • Ideaal voor trainingsdoeleinden.
  • Kan ook goed gebruikt worden voor juridische doeleinden.
  • Geen eigen opname hard- en/of software nodig.
  • Mogelijkheid om gesprekken van “vaste” en mobiele telefoons op te nemen.
  • Gesprekken altijd opnemen en opslaan, achteraf bepalen of moet worden opgeslagen, opname op afroep en opnemen met de mogelijkheid tot pauzeren.
  • Opgenomen gesprekken kunnen tot wel 365 dagen in de beveiligde omgeving worden opgeslagen.
  • Gesprekken kunnen ook worden gedownload.
  • Voor het zoeken binnen alle gemaakte opnamen kan gebruik gemaakt worden van uitgebreide filter mogelijkheden.
  • Alle opnames worden opgeslagen in een beveiligde omgeving.
  • Alle opgenomen gesprekken zijn terug te vinden via een beveiligde webportal.
  • De webportal kan worden benaderd met ieder device met een internetverbinding en een webbrowser.
  • De servers waarop de gesprekken worden opgenomen staan in Nederland.
  • Verlaag de drempel om contact met uw organisatie op te nemen.
  • Voeg een “Bel ons nu” knop toe op de website van uw organisatie.
  • Zet een “Bel ons nu” link of button in uw e-mail handtekening.
  • (Potentiële) klanten hoeven na het klikken alleen maar het eigen nummer in te geven en op “Bel ons nu” te klikken.
Meest gebruikte VoIP mogelijkheden

Nachtschakeling

  • Doorschakelen naar bedrijfsvoicemail of ander willekeurig nummer.
  • Meerdere schema's per dag mogelijk.
  • Vakantie en/of feestdagen rooster.
  • Aan / Uit / Op tijdschema.

Conferentiegesprek

  • Conferentiegesprek met 3 of meer personen.
  • Locatie onafhankelijk.
  • Tijdbesparend voor een decentraal snel overleg.
  • Conferentie gesprek opzetten met willekeurige nummers.

Voicemail

  • Voicemailberichten ontvangen per e-mail.
  • Nummerweergave in onderwerp e-mail.
  • Voicemailberichten doorsturen naar willekeurige e-mailadressen

Doorschakelen

  • Doorschakelen na zelf in te stellen wachttijd.
  • Doorschakelen bij in gesprek.
  • Doorschakelen bij geen internet.
  • Doorschakelen bij bezet of onbereikbaar.

Doorverbinden

  • Doorverbinden met of zonder ruggespraak.
  • Doorverbinden naar ieder gewenst telefoonnummer.

Nummerweergave

  • Nummerweergave bij inkomende oproepen.
  • Naamweergave bij inkomende oproepen.
  • Naamweergave van belgroepen.

Wachtstand

  • Wachtstand met of zonder wachtmuziek.
  • Wachtstand tijdens doorverbinden met ruggespraak.
  • Parkeren gesprekken voor bepaalde tijd.

Keuzemenu

  • Enkel of meerlaags keuzemenu.
  • Tot wel 12 mogelijkheden per keuzemenu laag.
  • Apart keuzemenu voor binnen en buiten werktijd.

Wachtmuziek

  • Zelf te kiezen wachtmuziek.
  • Iedere afdeling eigen wachtmuziek.
  • Informatieve tekst i.p.v. wachtmuziek.

Belgroepen

  • Extern en/of intern nummer koppelen aan een groep gebruikers.
  • Gebruikers gelijktijdig, in vaste volgorde of op basis van gesprekshistorie benaderen.
  • Eenvoudig gebruikers verwijderen of toevoegen.

Wisselgesprek

  • Een tweede of derde gesprek aannemen tijdens een gesprek.
  • Eenvoudig wisselen tussen verschillende gesprekken.
  • Deelnemers wisselgesprek met elkaar doorverbinden.

Niet storen

  • Schakel "Niet storen" eenvoudig in of uit.
  • Schakel inkomende oproepen tijdens "Niet storen" eenvoudig door naar een collega, afdeling of voicemail.
  • Collega's kunnen eenvoudig uw huidige status bekijken.
Meest gebruikte VoIP mogelijkheden

Nachtschakeling

  • Doorschakelen naar bedrijfsvoicemail of ander willekeurig nummer.
  • Meerdere schema's per dag mogelijk.
  • Vakantie en/of feestdagen rooster.
  • Aan / Uit / Op tijdschema.

Wachtstand

  • Wachtstand met of zonder wachtmuziek.
  • Wachtstand tijdens doorverbinden met ruggespraak.
  • Parkeren gesprekken voor bepaalde tijd.

Conferentiegesprek

  • Conferentiegesprek met 3 of meer personen.
  • Locatie onafhankelijk.
  • Tijdbesparend voor een decentraal snel overleg.
  • Conferentie gesprek opzetten met willekeurige nummers.

Keuzemenu

  • Enkel of meerlaags keuzemenu.
  • Tot wel 12 mogelijkheden per keuzemenu laag.
  • Apart keuzemenu voor binnen en buiten werktijd.

Voicemail

  • Voicemailberichten ontvangen per e-mail.
  • Nummerweergave in onderwerp e-mail.
  • Voicemailberichten doorsturen naar willekeurige e-mailadressen

Wachtmuziek

  • Zelf te kiezen wachtmuziek.
  • Iedere afdeling eigen wachtmuziek.
  • Informatieve tekst i.p.v. wachtmuziek.

Doorschakelen

  • Doorschakelen na zelf in te stellen wachttijd.
  • Doorschakelen bij in gesprek.
  • Doorschakelen bij geen internet.
  • Doorschakelen bij bezet of onbereikbaar.

Belgroepen

  • Extern en/of intern nummer koppelen aan een groep gebruikers.
  • Gebruikers gelijktijdig, in vaste volgorde of op basis van gesprekshistorie benaderen.
  • Eenvoudig gebruikers verwijderen of toevoegen.

Doorverbinden

  • Doorverbinden met of zonder ruggespraak.
  • Doorverbinden naar ieder gewenst telefoonnummer.

Wisselgesprek

  • Een tweede of derde gesprek aannemen tijdens een gesprek.
  • Eenvoudig wisselen tussen verschillende gesprekken.
  • Deelnemers wisselgesprek met elkaar doorverbinden.

Nummerweergave

  • Nummerweergave bij inkomende oproepen.
  • Naamweergave bij inkomende oproepen.
  • Naamweergave van belgroepen.

Niet storen

  • Schakel "Niet storen" eenvoudig in of uit.
  • Schakel inkomende oproepen tijdens "Niet storen" eenvoudig door naar een collega, afdeling of voicemail.
  • Collega's kunnen eenvoudig uw huidige status bekijken.
Onze bedrijfsgegevens:

Adres:
Rinqel
Castricummer Werf 40
1901 RV Castricum

Telefoon: 085-8223400

KvK nummer: 64926710